IVE Február 2015

Ako využiť facebook a databázy pre efektívny marketing a ako zostať v súlade s legislatívou na ochranu osobných údajov

Workshop je určený pre všetkých, ktorí hľadajú odpovede na otázky, ako užitočne využiť facebook a databázu čitateľov, či klientov pre efektívne spojenie s klientmi. Ako je na tom legislatíva, ktorá upozorňuje, že každý, kto robí s osobnými údajmi, má určité povinnosti?
Vybrali sme skvelé lektorky, pre členky OZ E-ženy (preklik na výhody členstva) platí výhodnejšia cena(!) a garantujeme veľmi príjemnú komornú atmosféru.

Termín a Miesto: 25.2.2015, Ahaki.sk (Petržalka, Bratislava)

PRVÁ ČASŤ workshopu


Tipy a rady, ako sa ľahko, efektívne a zábavne (!) zviditeľniť prostredníctvom facebooku. Ako vytvoriť z facebooku efektívny marketingový nástroj pre vaše podnikanie? Čo by ste mali vedieť, ak propagujete vaše služby prostredníctvom facebooku? Ako sa skamarátiť s Facebookom, aj keď ho neznášate.
Tipy a triky, ako skrotiť modrú e-šelmu :)
Mirka Števková, líderka mikropracovného portálu jaspravim.sk nám predstaví, ako jej pri podnikaní slúži jedna z najvýznamnejších sociálnych sietí. Počas 2,5 hodín sa dozviete informácie, ktoré sa táto kreatívna podnikateľka učila od medzinárodného školiteľa a následne ich pravdivosť preverila v praxi nielen u seba, ale aj u svojich klientov. Až po tom sa rozhodla, že sa s nami o svoje skúsenosti podelí. Investujte svoj čas do užitočného vzdelávania!

DRUHÁ ČASŤ workshopu


a/Myslíte si, že by ste všetky dokumentácie zvládli vypracovať aj sami, ale neviete ako a kde máte vôbec s tým všetkým začať? Ponúkate tovar, služby, prevádzkujete e-shop, disponujete s databázou klientov alebo niekoho zamestnávate? Poznáte riešenia, ktoré ochránia vaše podnikanie v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov? Zástupkyňa spoločnosti Pobest, s.r.o., nás oboznámi s legislatívou a možnosťami, ako ľahko a spoľahlivo dodržiavať požiadavky. Možno vás naopak bude zaujímať, na čo máte byť pripravený, ak nezabezpečíte dostatočnú ochranu osobných údajov. Je janko.hrasko@gmail.com osobný údaj?

b/Ako pracovať s databázami? Akú efektivitu vieme dosiahnuť členením databáz? Podľa čoho triediť obsah a ako zamerať efektívnu mailovú komunikáciu s databázou klientov? Ako napísať predmet emailu tak, aby ho čitatelia otvorili? Existujú možnosti, ako zvýšiť efektivitu doručenia emailov cieľovým čitateľom? Ktoré databázové softwéry sú dobré a ktoré nie? Kedy sa email dostane do spamov a kedy do propagácie? Ako efektívne komunikovať s cieľovými klientmi? Analyzujete a triedite klientov podľa záujmu? Ako si navzájom vypomáhať s databázou. A čo Affilate program? Mária Boťanská vychádza z praxe, z moderných štúdií a prinesie nám odpovede zamerané na prácu s databázami.

Program: 9.00 – 9,15 príchod
9.30 – 12.00 Mirka Števková, Facebook
12.00 – 13.00 obed priamo v Ahaki alebo v okolí
13.00 – 14.30 Katarína Mikle Ochrana osobných údajov a legislatíva
14.30 – 16.00 Mária Boťanská Ako efektívne pracovať s databázami
16.00 – 16.30 Otázky a priestor pre vaše dojmy. 

Lektorky workhopu


Mirka Števková je absolventkou Ekonomickej univerzity v Banskej Bystrici, čo do dnešného dňa považuje skôr za devalvovaný čas ako kvalitný údaj do CV-čka. Má 11 ročnú prax v oblasti marketingu. Je spolumajiteľkou malej ale kreatívnej marektingovej agentúry Verdot, pod ktorou zabezpečuje a zastrešuje marketingové poradenstvo na kľúč. Tvrdí, že aj za málo peňazí sa dá zahrať kvalitná hudbička. Má skúsenosti s budovaním a reálnou prevádzkou e-shopov v rôznych segmentoch. Koordinuje vlastný projekt www.jaspravim.sk v rámci ktorého zvŕta svoje know-how a pritom aktívne pomáha ľuďom či už zarábať on-line, alebo predávať svoje služby. Fascinuje ju na jednej strane on-line svet, sociálne /nesociálne siete a neustále rozširuje svoj obzor vo všetkých oblastiach, na druhej strane je doma aj v tzv. offline a retail marketingu. V roku 2012 získala ocenenie "E-žena" roka. Okrem toho pomáha aj start-upom pri štartovaní vlastného podnikania napríklad aj organizáciou PIONEERS eventov, kde sa stretávajú start-upisti s investormi a získavajú skúsenosti v networkingu. Jej skúsenosti sú reálne a nie teoretické, takže vás nadchne svojou neutíchajúcou zvedavosťou a jej tipy a triky "ako na to" sú cenené tak v segmente B2B ako aj B2C.

Mária Boťanská pracovala 15 rokov v prieskume a marketingu pre veľké firmy a korporácie. Rozhodla sa zúročiť svoje skúsenosti vo svojej firme MB Brand Management, kde by som sa rada priblížila aj stredným a menším firmám, pretože informácie sú dnes základom podnikania - www.marketingaprieskum.sk
Mária napísala e-book Ako robiť marketing – výborný podporný materiál pre menšie firmy a podnikateľov. Je to praktický návod, ako si nastaviť vlastný marketing. ,,Marketing nie je len reklama alebo vhodné kľúčové slovo, ale správne nastavená cesta ako sa priblížiť k svojmu zákazníkovi a ako s ním komunikovať," hovorí Mária Boťanská, autorka portálu
www.ako-robit-marketing.sk

Katarína Mikle, riaditeľka spoločnosti Pobest, s.r.o. nám poskytne informácie, ktoré by sme mali vedieť, ak pracovať s osobnými údajmi klientov, čiže s údajmi, s ktorými prichádzame do styku takmer všetci, ktorí podnikáme. Viac o spoločnosti Pobest a jej produktoch – dokumenty a vzory bezpečnostných projektov : www.bezpecnostnyprojekt.info

Cena za celodenný workshop: 55€/ nečlenky OZ, členky OZ 45€
Ak máte záujem aj o marcový workshop o krátkych videách a e-knihách, ktorý robíme v spolupráci s Literario ponúkneme vám ďalšie finančné zvýhodnenie – informujte sa!

 

Počet miest je limitovaný, odporúčame prihlásiť sa čo najskôr prostredníctvom formulára.

Počas celého dňa vám budú robiť spoločnosť Gabi Revická (hlavná koordinátorka OZ E-ženy) a Andrea Trávničková(ambasádorka OZ Eženy). Tešíme sa na vás!

Táto stránka používa cookies. Viac info