Virtuálna asistentka - online kurz

Virtuálna asistentka alebo online asistentka je asistentka ako každá iná, akurát s tým rozdielom, že so svojim klientom, t.j. zadávateľom úloh, komunikuje primárne cez internet. Väčšinou nie je zamestnaná v konkrétnej firme, ale má podnikanie cez živnosť alebo na dohodu, ktorú má uzavretú s klientom alebo aj s viacerými podnikateľmi.  Virtuálna asistentka pracuje prevažne z domu alebo z miesta, kde pôsobí. Výhodou tohto slobodného podnikania je, že si vie čas prispôsobiť podľa seba.  

Kto najčastejšie hľadá virtuálnu asistentku alebo ako si nájsť klienta

Služby virtuálnej asistentky využívajú najmä živnostníci a menšie firmy, ktoré nemajú taký objem podporných a administratívnych prác, aby zamestnali vlastnú asistentku, ale zároveň nemajú kapacitu zvládať povinnosti, ktoré sa na nich valia a tak niektoré činnosti delegujú - podnikateľom odporúčame náš produkt Umenie delegovať (info na gabi@e-zeny.sk). Pokiaľ hľadáte online asistentku, rady vám odporučíme virtuálne asistentky, ktorým sme už pridelili certifikát. AKO si virtuálna asistentka  klientov je zase súčasťou našich webinárov a ak je to jediná téma, ktorá vás zaujíma, môžete si takúto konzultáciu objednať osobitne. 

Koľko virtuálna asistentka zarába - bežný cenník virtuálnych asistentiek

Príjmy virtuálnych asistentiek závisia od kvality ich práce, od ich samostatnosti a zručností, ktoré ponúkajú. Pokiaľ ide o jednoduché administratívne práce (nahadzovanie článkov do adminu, emailová komunikácia, databázy, vystavovanie faktúr) v priemere sú tieto práce ohodnotené sumou okolo 5eur za hodinu. Pokiaľ sa virtuálna asistentka zaoberá napr. marketingom firmy, sociálnymi sieťami, kreatívnymi prácami, písaním článkov, prípadne aj tvorbou nových webov pre svojho kienta a jej práca je naozaj samostatná bez potreby kontroly zo strany zadávateľa, nemal by jej honorár byť nižší než 8-10eur za hodinu. Závisí na dohode s klientom, či s virtuálnou asistentkou uzavrie dohodu a platí za ňu povinné odvody alebo je virtuálna asistentka samostatná podnikateľka, ktorá si za svoje služby fakturuje a jej klient tak nie je zaťažený ďalšími poplatkami. 
Zaujímavou možnosťou je dohodnúť si paušálnu sadzbu za jednotlivé úkony alebo aj paušál za celý mesiac, ktorý závisí od celomesačného objemu prác. Naše absolventky učíme, ako si rozdeliť prácu do kategórií a ako si merať čas, ako ponúkať nové služby virtuálnej asistentky klientom, atď. 


Gabi Revická, ktorá dlhé roky pri svojom podnikaní prácu virtuálnych asistentiek využíva, vníma ich prínos takto: „Svoje podnikanie si bez virtuálnych asistentiek neviem predstaviť. Aktívne a dlhodobo spolupracujem s päťčlenným tímom, s ktorými sa naživo stretávam len sporadicky. Nie preto, že by sme sa stretávať nechceli, ale často nie sme z jedného mesta, ani z jedného regiónu, poznám dokonca ľudí, ktorí spolupracujú so svojimi on-line asistentkami alebo asistentmi z celého sveta.Rozhodla som sa, že delegovanie povýšim na umenie. Umenie odovzdávať, umenie dôverovať a umenie pochopiť, že nie všetko máme robiť my, že náš čas máme venovať primárne tomu, čo súvisí s našim poslaním a pokiaľ ho máme spojené s podnikaním, je dôležité pripomínať si naše pôvodné zámery. Ak chcete písať články pre vlastný portál a mať svojich obchodníkov, píšte články a majte svoj obchodnícky tím. Inak by sa mohol prihodiť opak - vy naháňate obchod  a články píšu iní ľudia a podobne. Delegovanie považujem za nevyhnutnú súčasť dobrého podnikania, rovnako ako zachovanie dostatočného priestoru pre motivovanie a podpornú prácu so svojim malým tímom, aj keby ste ho tvorili len vy a jedna asistentka."

Chcete sa stať Virtuálnou asistentkou?

Ak máte administratívne zručnosti + dobrú úroveň gramatiky a rady by ste stali sa Virtuálnou asistentkou, ponúkame vám náš webinár. V prípade záujmu vám môžeme urobiť webinár s obsahom podľa vašich potrieb, stačí nám o vašej požiadavke vopred napísať. Možno vás naozaj zaujíma iba AKO SI NÁJSŤ klienta alebo AKO SI STANOVIŤ CENU alebo či JE PODNIKANIE VIRTUÁLNEJ ASISTENTKY PRE VÁS. 

Obsah webináru máme nastavený  tak, aby ste po jeho absolvovaní mali základné vedomosti a zručnosti pre prácu virtuálnej asistentky a nazvali sme ho: 

Minimum pre Virtuálnu asistentku – čo by mala vedieť každá virtuálna asistentka

 

Lektorka: Niki Kolesár – aktívna virtuálna asistentkaNiki Kolesár

Niki je absolventkou BISLA (Bratislavská medzinárodná škola liberálnych štúdií) v odbore politológia. Počas študijného pobytu v holandskom Maastrichte spoluorganizovala študentskú konferenciu, kde podchytila svoj talent organizovať rôzne eventy. Počas materskej dovolenky pracovala ako virtuálna asistentka pre OZ E-ženy a rok pracovala pre biznis mentorku Katarínu Rusňákovú na pozícii “Pravá ruka”, ktorý vníma ako excelentný tréning práce Virtuálnej asistentky.

Spolu s Gabi Revickou vás prevedie nasledujúcim obsahom:

  • ako používať nástroje, ktoré uľahčia a zoptimalizujú prácu vám aj vášmu klientovi v rámci Google rozhrania
    • Google Drive - orientácia na zdielanom disku - koniec strateným dokumentom
    • Google Calendar a Hangout - ako efektívne plánovať klientov a svoj kalendár
    • Google Analytics - základy pre virtuálnu asistentku, analýza a tvorba publika
    • GoogleAds - o čo ide a čo je remarketing?
  • vytváranie osobnej nástenky pre efektívnu prácu
  • trackovanie úloh a odpracovaného času
  • canva (grafika, bannery, vizitky, základná grafika) - zručnosť, ktorú váš klient ocení
  • správa sociálnych sietí (FB, IG, LinkedIn) a správne nastavená reklama - základy
  • bežné administratívne práce - čo vás asi neminie (otázky k fakturácii, e-mailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi, príprava podkladov pre účtovníctvo, vypracovanie dokumentov rôzneho typu, evidencia rôzneho typu, úprava web stránok)
  • čo je SEO?
  • ako ohodnotiť prácu virtuálnej asistentky - koľko zarába virtuálna asistentka
  • ako si virtuálna asistentka nájde klienta
  • legislatíva pre virtuálne asistentky - živnosť, sro, dohoda
  • ako robiť marketing pre seba a pre svojho klienta - čím by ste ho mohli prekvapiť - úvod do Marketing srdcom od Gabi Revickej
  • nevšedné práce virtuálnej asistentky – „pikošky“ z praxe:
    • vybaviť za klienta pokutu za rýchlosť
    • urobiť prieskum na odpudzovače myší pre ubytovacie zariadenie klienta (napr. www.vilovo.sk)
    • objednať pre ubytovacie zariadenie klienta záhradnú techniku podľa špecifikácie
    • dohodnúť stretnutie so starostkou obce
    • vyriešiť opravu faktúry počas cesty na dovolenku
    • ohlásiť na Obecnom úrade strateného psa pri ubytovacom zariadení klienta
    • absolvovať poradu vo vani, či záhrade - ak sa niečo podarí, dáme si spolu online drink :)
    • odpovedať na meninové blahoželania pre klientku

 

 

BONUS – 60 minútová individuálna on-line konzultácia - platí pri úhrade za všetky 3 moduly

Gabi Revická

Lektorka: Gabi Revická -  podnikateľka, podnikateľka, ktoré dlhé roky spolupracuje s viacerými virtuálnymi asistentkami a tvrdí, že si bez nich svoje podnikanie nevie predstaviť.

Viac ako 20 rokov viedla cestovnú kanceláriu Tricio. Vydala dvojjazyčné knihy Ukážem Ti Slovensko a Tipy na výlety po Slovensku. O práci v cestovnom ruchu píše aj v knihe Juliet a tá druhá. Aktuálne pôsobí ako konzultantka pre podnikateľov v OZ Ezeny.sk, pre autorov Literario.eu a jej srdcovkou sú startupisti, ktorí hľadajú odpovede na otázku ako si založiť cestovnú kanceláriu alebo ako prenajímať chatu či chalupu. Ak uvažujete o podnikaní, odporúčame jej podporné skupiny Gabi's Support Groups, aj individuálne poradenstvo k   podnikaniu. Pre pokročilých podnikateľov vypracovala konzultáciu Umenie delegovať, kde veľmi vecne vysvetľuje, ako spolupracovať s virtuálnymi asistentkami, ako si ich nájsť, zaučiť pre svoju firmu, ako ich odmeňovať, atď.

 

V rámci on-line konzultácie sa dozviete:

  • odhalenie vašich silných stránok,
  • váš cenník, hranice, pracovno-právny vzťah.

Ceny a trvanie online kurzu:

Online kurz sa skladá z 3 nezávislých modulov, pričom každý trvá minimálne 1,5 hod (závisí od počtu účastníkov) a nadväzujú na ne rôzne naše ďalšie webináre, ktoré neustále dopĺňame a rozširujeme. Kurzy realizujeme cez ZOOM, ktorý je nevyhnutné mať stiahnutý už pred webinárom.

 

Cena pre nečlenky OZ E-ženy

Cena za 1 modul - 59 €  

Cena za individuálnu konzultáciu (vybraté okruhy z obsahu, dĺžka 1,5 hod): 129 €  

Cena za 3 moduly + hodinová konzultácia (vybraté okruhy z obsahu): 155 € !!! VÝHODNEJŠIEo 22 €! Podmienkou výhodnej ceny je úhrada webinára do 48 hodín po vyplnení prihlášky alebo po absolvovaní Bezplatného webinára.

 

Zaujímajú vás ešte VÝHODNEŠIE CENY?

Pre dámy, ktoré sa rozhodnú stať sa E-ženou, máme ceny ešte výhodnejšie + k tomu vám pribalíme ďalších výhod členstva.

 

Cena pre vás, ak ste E-žena alebo sa zároveň chcete stať našou členkou

Cena za 1 modul - 39 € 

Cena za individuálnu konzultáciu (vybraté okruhy z obsahu, trvanie 1,5 hod): 99 €

Cena za 3 moduly + hodinová konzultácia (vybraté okruhy z obsahu): 99 Eur !!! NAJVÝHODNEJŠIE. Oproti pôvodnej cene ušetríte až 78 €! Podmienkou výhodnej ceny je úhrada webinára do 48 hodín po vyplnení prihlášky alebo po absolvovaní Bezplatného webinára.

 

 

Okrem toho máte možnosť získať náš certifikát Virtuálna asistentka za osobitný príplatok:Certifikát Virtuálna asistentka

  • bežná cena - 99 €
  • cena pre členky OZ E-ženy – 69 €

 

Informujte sa o ďalších výhodách členstva- TU

 


Najbližší termín:

Modul 1

 

Modul 3 - Koľko zarába virtuálna asistentka + legislatíva VA

 

 

Informujte sa o iných možnostiach - v PRIHLÁŠKE uveďťe preferované termíny, pošleme vám ponuku rôznych termínov.

 

PRIHLÁŠKA NA ONLINE KURZ

 

Krátke video s Niki Kolesár o tom, ako spolupracuje so svojimi klientmi v úlohe virtuálnej asistenky. Svoju prácu vníma ako podporu pre podnikateľa, aby mohol plynule rozvíjať svoje podnikanie a nebol zaťažený prácou, ktorú na ňu môže s dôverou delegovať:

 

Referencie

 

Prihlásenie