Virtuálna asistentka - Ako na to?

Virtuálna asistentka alebo online asistentka je asistentka ako každá iná. Väčšinou nie je zamestnaná v konkrétnej firme, ale zabezpečuje prácu asistentky ako živnostníčka. Spravidla pracuje z domu, čas si vie prispôsobiť svojim potrebám, či iným povinnostiam. Vie tak ponúkať svoje služby i niekoľkým klientom naraz.

Služby virtuálnej asistentky využívajú najmä živnostníci a menšie firmy, ktoré nemajú taký objem podporných a administratívnych prác, aby zamestnali vlastnú asistentku, ale nemajú kapacitu

zvládať povinnosti, ktoré sa na nich valia a tak niektoré činnosti delegujú.

Gabi Revická, ktorá dlhé roky pri svojom podnikaní prácu virtuálnych asistentiek využíva, vníma ich prínos takto: „Svoje podnikanie si bez virtuálnych asistentiek neviem predstaviť. Aktívne a dlhodobo spolupracujem s päťčlenným tímom, s ktorými sa naživo stretávam len sporadicky. Nie preto, že by sme sa stretávať nechceli, ale často nie sme z jedného mesta, ani z jedného regiónu, poznám dokonca ľudí, ktorí spolupracujú so svojimi on-line asistentkami alebo asistentmi z celého sveta.

Rozhodla som sa, že delegovanie povýšim na umenie. Umenie odovzdávať, umenie dôverovať a umenie pochopiť, že nie všetko máme robiť my, že náš čas máme venovať primárne tomu, čo súvisí s našim poslaním a pokiaľ ho máme spojené s podnikaním, je dôležité pripomínať si naše pôvodné zámery. Ak chcete písať články pre vlastný portál a mať svojich obchodníkov, píšte články a majte svoj obchodnícky tím. Inak by sa mohol prihodiť opak - vy naháňate obchod  a články píšu iní ľudia a podobne. Delegovanie považujem za nevyhnutnú súčasť dobrého podnikania, rovnako ako zachovanie dostatočného priestoru pre motivovanie a podpornú prácu so svojim malým tímom, aj keby ste ho tvorili len vy a jedna asistentka."

Chcete sa stať Virtuálnou asistentkou?

Ak máte administratívne zručnosti a napĺňa vás takáto práca, rady by ste sa zdokonalili a stali sa Virtuálnou asistentkou, ponúkame vám možnosť absolvovať náš on-line workshop, na ktorom sa dozviete, ako na to.

Obsah workshopu sme pripravili tak, aby ste po jeho absolvovaní mali základné vedomosti a zručnosti pre prácu virtuálnej asistentky.

Minimum pre Virtuálnu asistentku – čo by mala vedieť každá virtuálna asistentka

Lektorka: Niki Kolesár – aktívna virtuálna asistentkaNiki Kolesár

Niki je absolventkou BISLA (Bratislavská medzinárodná škola liberálnych štúdií) v odbore politológia. Počas študijného pobytu v holandskom Maastrichte spoluorganizovala študentskú konferenciu, kde podchytila svoj talent organizovať rôzne eventy. Počas materskej dovolenky pracovala ako virtuálna asistentka pre OZ E-ženy a rok pracovala pre biznis mentorku Katarínu Molnárová na pozícii “Pravá ruka”, ktorý vníma ako excelentný tréning práce Virtuálnej asistentky.

Prevedie vás nasledovnými témami:

  • ako používať nástroje, ktoré uľahčia prácu vám aj vášmu klientovi (Google výbava pre virtuálnu asistentku, trello, tok financií, paymo - trackovanie úlohy)
  • dôležité zručnosti Virtuálnej asistentky
  • malé gramatické okienko (najčastejšie gramatické chyby v písomnej komunikácii)
  • kanva (grafika, bannery, vizitky, základná grafika) - zručnosť, ktorú váš klient ocení
  • bežné administratívne práce - čo vás asi neminie

- fakturácia
- e-mailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi
- príprava podkladov pre účtovníctvo
- správa sociálnych sietí
- vypracovávanie dokumentov rôzneho typu
- evidencia rôzneho typu
- vedenie kalendára
- úprava web stránok

  • nevšedné práce virtuálnej asistentky – „pikošky“ z praxe:

- vybaviť za klienta pokutu za rýchlosť v ČR
- urobiť prieskum na odpudzovače myší pre ubytovacie zariadenie klienta (napr. www.vilovo.sk)
- vybrať a objednať vhodné matrace do postelí pre ubytovacie zariadenie klienta
- objednať pre ubytovacie zariadenie klienta záhradnú techniku podľa špecifikácie
- dohodnúť stretnutie so starostkou obce
- vyriešiť opravu faktúry počas cesty na dovolenku
- ohlásiť na Obecnom úrade strateného psa pri ubytovacom zariadení klienta
- absolvovať poradu vo vani, či záhrade - ak sa niečo podarí, dáme si spolu online drink :)

  • Google ako pomocník pri analýzach a podpore udalostí. Ak chcete svojim klientom ponúknuť viac - naučíme vás základy, ako pracovať s:

- Google analytics - vytvorenie publika
- Google adwords - reklama eventu, produktu, služby
- Nevyhnutné, čo Virtuálna asistentka potrebuje vedieť o sociálnych sieťach
- Instagram, Facebook, Linked in - základy

 

BONUS – 60 minútová individuálna on-line konzultácia - platí pri úhrade za všetky 3 moduly

Gabi RevickáLektorka: Gabi Revická -  podnikateľka, podnikateľka, ktoré dlhé roky spolupracuje s viacerými virtuálnymi asistentkami a tvrdí, že si bez nich svoje podnikanie nevie predstaviť.

Viac ako 20 rokov viedla cestovnú kanceláriu Tricio. Vydala dvojjazyčné knihy Ukážem Ti Slovensko a Tipy na výlety po Slovensku. O práci v cestovnom ruchu píše aj v knihe Juliet a tá druhá. Aktuálne pôsobí ako konzultantka pre podnikateľov v OZ Ezeny.sk, pre autorov Literario.eu a jej srdcovkou sú startupisti, ktorí hľadajú odpovede na otázku ako si založiť cestovnú kanceláriu alebo ako prenajímať chatu či chalupu. Ak uvažujete o podnikaní, odporúčame jej podporné skupiny Gabi's Support Groups, aj individuálne poradenstvo k   podnikaniu. Pre pokročilých podnikateľov vypracovala konzultáciu Umenie delegovať, kde veľmi vecne vysvetľuje, ako spolupracovať s virtuálnymi asistentkami, ako si ich nájsť, zaučiť pre svoju firmu, ako ich odmeňovať, atď.

V rámci on-line konzultácie vás prevedie nasledovnými témami:

  • čo viete, čo chcete - praktické cvičenie pre odhalenie vašich silných stránok,
  • váš cenník, hranice, pracovno-právny vzťah.

 

Ceny a trvanie online workshopu:

Online workshop sa skladá z 3 nezávislých modulov, pričom každý trvá 1,5 hod.

 

Cena pre nečlenky OZ E-ženy

Cena za 1 modul - 55 Eur  

Cena za hodinovú individuálnu konzultáciu (vybraté okruhy z obsahu): 129 Eur

Cena za 3 moduly + hodinová konzultácia (vybraté okruhy z obsahu): 129 Eur

 

Cena pre členky OZ E-ženy

Cena za 1 modul - 39 Eur 

Cena za hodinovú individuálnu konzultáciu (vybraté okruhy z obsahu): 99 Eur

Cena za 3 moduly + hodinová konzultácia (vybraté okruhy z obsahu): 99 Eur!!!

 

Táto verzia online workshopu ponúka možnosť získať náš certifikát Virtuálna asistentka za osobitný príplatok:

  • bežná cena - 59 Eur
  • cena pre členky OZ E-ženy – 39 Eur

Informujte sa o ďalších výhodách členstva- TU


Termíny:

11.11.2019 o 17:00 hod

13.11.2019 o 09:30 hod

Informujte sa o ďalších termínoch - v PRIHLÁŠKE uveďťe preferované termíny, pošleme vám ponuku rôznych termínov.

 

PRIHLÁŠKA NA WEBINÁR

 

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info