Pravidlá písania článkov pre E-ženy

  • Píšeme príbeh, nie reklamu. Ľudia milujú príbehy. Čitateľ si článok otvorí, aby si prečítal pútavý obsah, či dozvedel sa zaujímavé informácie. V rámci neho zľahka premostíme, no čitateľa neuvedieme do role klienta, ktorý má v danej chvíli nakupovať.
  • Príbeh nie je promo. Nemá teda mať predajný charakter. Spojíme ho s čiastočnými informáciami, ktoré majú čitateľa zaujať a smerovať k tomu, aby sa prelinkoval na náš web. Príbeh k nákupu nenúti, no dokáze túžbu nakupovať ovplyvniť.
  • Príbehom sa odlíšime od iných. Každý produkt aj služba má svoj príbeh. Myslíte, že nie? Tak to chce dobrého copywrittera.
  • Nadpis článku má znieť marketingovo. Bude tam teda to, čo potrebujeme, aby našiel Google. Celý text môže byť rozdelený na odstavce, pričom každý môže mať svoj nadpis, ktorý vystihuje daný odstavec.
  • Pri písaní buďme osobní . Nebojme sa vložiť do článku svoje pocity a vystihnúť dôvod, pre ktorý nás daný produkt zaujal až tak, že sme sa rozhodli predávať ho.
  • Článok spestrime fotkami, obrázkami. Pokiaľ sú naše vlastné, je to veľké plus.
  • V závere článku uvádzame meno autorky a jej subdomény pre webvizitku. Webvizitka má tvar: www.meno.ezeny.sk. Teda: Gabriela Revická, www.gabriela.ezeny.sk

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info