Existujú kvalitné služby na Slovensku?

Katarína Mikle ich hľadala, zapojila všetky zmysly a našla. Z osobného záujmu tak vytvorila Šiesty zážitok - online databázu, ktorou šetrí čas a energiu druhým. S akou víziou vstupovala do tohto projektu a kam smeruje nám osobne prezradila na novembrovom Roku E-žien, ktorý sa uskutočnil 10. novembra 2015 od 17,00 hod. v MonstersCafe and Bar v bratislavskej Petržalke.

 

Ako sa zo „snílka z internátu“ stala úspešná podnikavá žena?

 

Narodila som sa už ako „snílek“, ktorý sa rád o svoje sny delí, rád o nich hovorí. Som žena s veľkou dávkou optimizmu a zároveň neľahkým životným príbehom. Ak niekomu rozprávate o svojich snoch, ktoré vidíte ako reálne a jemu sa reálne nezdajú, tak vás „všakovako“ onálepkuje. Sny boli pre mňa ciele a ja som do každého cieľa dobehla, boli pre mňa reálne, verila som im a tak prečo ich nepremeniť na realitu? 

 

Si zakladateľkou projektu Šiesty zážitok. Aká je jeho vízia?

 

Tvoríme zažitú a overenú databázu služieb, ktorá má hlbšiu podstatu a tou je pozdvihnutie úrovne služieb na Slovensku. Chceme vytvoriť silnú komunitu ľudí, ktorí sa budú na tejto misii podieľať. Víziou projektu je, aby každý, kto ponúka akúkoľvek službu, to robil takým spôsobom, akoby ju tvoril sám pre seba - len tak sa služba môže stať súčasťou našej databázy, ktorá sa stane mienkotvornou.

 

Čo robí službu zaujímavou? Čím sa stáva pozitívnym zážitkom?

 

Tomuto projektu som venovala a venujem veľa času, energie i finančných prostriedkov. Nerobila som si naň kalkulácie na návratnosť financií, či nebodaj zisku. Idea je nadčasová v tom, že projekt je „čistý“, to znamená bez akejkoľvek reklamy a zaplateného priestoru. Texty, ktoré sa nachádzajú na webovej stránke Šiesty zážitok s Katarínou Mikle sú pozitívne a nie sú nikým financované. Nenachádzajú sa tam články o službách, ktoré neboli kvalitné a nespĺňali nami zadané kritériá. Nie je ich málo – tie ostávajú u nás v archíve. Zažívanie, či užívanie si služieb, tvorba článkov, ich písanie prebieha podľa zadaného scenára, konceptu. Samotné čítanie článkov má navodiť atmosféru, že autor práve v tej chvíli zažíva to, čo čitateľ číta.

 

Na projekte pracuje tím redaktorov. Okrem toho do tvorby zapájate svojich čitateľov. Ako to funguje v praxi?

 

Čitateľ má možnosť bezplatnej registrácie. Vďaka registrácii môže aktívne hodnotiť služby, ktoré sú na stránke uverejnené, komentovať ich. Tak sa vlastne aktívne podieľa na tvorbe mienky, ktorá sa  týka konkrétnej služby a svojimi podnetmi prispieva k jej skvalitneniu. Registrovaný čitateľ si môže vytvárať vlastnú databázu služieb, ktoré chce navštíviť. 

 

Aká je pozícia Šiesteho zážitku na slovenskom trhu teraz a kde ho pod tvojou taktovkou vidíš, napríklad, o rok?

 

Šiesty zážitok s Katarínou Mikle je projektom, ktorý svojím zámerom a smerovaním nemá konkurenciu. Momentálne je uvedený v beta verzii, aktívne na ňom pracujeme, testujeme, vylepšujeme. Projekt zámerne nesie moje meno, čo ma zaväzuje k tomu, aby sa Šiesty zážitok stal funkčným, obľúbeným a našiel si miesto v každej domácnosti. Kde ho vidím o rok ? Vidím ho i za hranicami Slovenskej republiky. Máme vypracovaný zaujímavý koncept, ktorý napĺňame v kontexte „snílek z intráku“.

 

Katarína Mikle bola jednou z hostiek novembrového Roka E-žien

 

Rozhovor pripravila: Eva Kopecká

Korektúry: Katarína Plaskurová

************************************************************************************************

 

 

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info