Reklamačný poriadok

služieb, ktoré poskytujeme v rámci stanov našej organizácie riešime nasledovne:

1. Odpovede na reklamácie a prípadné sťažnosti zo strany tretích osôb dôkladne preskúmavame.

2. Podľa potreby odbornosti a posúdenia reklamácie a prípadnej sťažnosti ich preskúmavame s absolútnou zodpovednosťou a v súlade s našimi stanovami.

3. Časový rozsah pre posúdenie reklamácie a prípadnej sťažnosti je 30 dní odo dňa doručenia písomnej sťažnosti a dodania všetkých potrebných podkladov.

Kontakt

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie