Reklamačný poriadok

služieb, ktoré poskytujeme v rámci stanov našej organizácie riešime nasledovne:

1. Odpovede na reklamácie a prípadné sťažnosti zo strany tretích osôb dôkladne preskúmavame.

2. Podľa potreby odbornosti a posúdenia reklamácie a prípadnej sťažnosti ich preskúmavame s absolútnou zodpovednosťou a v súlade s našimi stanovami.

3. Časový rozsah pre posúdenie reklamácie a prípadnej sťažnosti je 30 dní odo dňa doručenia písomnej sťažnosti a dodania všetkých potrebných podkladov.

Kontakt

News zo sveta E-žien - aktívnejšie s E-ženami

 

Najnovšie aktivity

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.

Prihlásenie