Čo sa dozviete na webinári Prečo treba používať kľúčové slová?

Gabi Revická a Zsanett Berec vám vo video webinári Prečo by sme mali používať kľúčové slová vysvetlia, prečo používaťPrečo by sme mali používať kľúčové slová kľúčové slová a uvedú aj niekoľko príkladov z vlastného podnikania. Ide o jednoduché návody, vďaka ktorým ušetríte peniaze za platenú reklamu a udržíte si aj dlhodobé pozície v Googli.

Ako sa dostať na prvé miesta na prvej strane v Googli?

Absolútna nevyhnutnosť pre cestu, ako sa dostať na prvé miesta na prvej strane v Googli je, používanie kľúčových slov vo vašom webe - platí to pre vaše texty, obrázky aj videá. Pozície v Googli podporí aj platená reklama, ale dobre spravené SEO je z hľadiska dlhodobej udržateľnosti pozícii nevyhnutnosťou.

Ako nám vedia pomôcť spriatelené weby?

Ak máte web, ktorý je podporovaný z iných webov, je to veľmi prijateľná možnosť. Google berie do úvahy až 600 faktorov, podľa ktorých vyhodnocuje jednotlivé webové stránky a ak je recipročná stránka stále aktualizovaná a podľa SEO dobre optimalizovaná, Google to berie, ako plnohodnotný link.
Táto téma je garantovaným bodom na našom bezplatnom webinári, kde sa dozviete, prečo by ste sa mali skamarátiť s inými webmi, aký zmysel majú spriatelené weby a ako dokážu potiahnuť vaše pozície.

Ako dohliadať na voľbu správnych kľúčových slov?

Základom každej web stránky je, aby kľúčové slová boli správne používané a samozrejme použité na správnych miestach. Túto skutočnosť Google priaznivo vyhodnotí a tiež ohodnotí samotnú stránku.
Okrem voľby kľúčových slov je veľmi dôležité, aby mali články aj obsahovú hodnotu, t.j. aby zaujali návštevníka vášho webu a ktorý aj nájde to, čo hľadá. Je to tiež jedno z kritérií, ktoré si Google všíma. Aby ste zvolili správne kľúčové slová, je potrebné sledovať, čo vám ukazuje Google Analytics a Search Console.

Dôležitý pomocník, Google Analytics a Search Console

Google Analytics je nástroj od Googlu, ktorý monitoruje obsah, aká je návštevnosť web stránky, ktoré časti stránok sú najviac navštevované, koľko sa tam čitatelia zdržia, atď. Môžete si pozrieť, odkiaľ - z akého zariadenia prichádzajú návštevníci, ktorá stránka sa objaví ako prvá pre čitateľov a tiež je dobré si pozrieť, z ktorej odchádzajú. Treba vychádzať z toho, na ktoré kľúčové slová je najviac reakcií.

Google Search Console (bývalé Google Webmaster tools) je neplatená služba od Googlu - nástroj, ktorý vám poskytne komplexnú odpoveď na vaše otázky, ako vyhľadávač Google "vníma" obsah vašej stránky. Ak Google pri prechádzaní vašich stránok objaví akékoľvek problémy, poskytuje hlásenia o chybách, ktoré vám tieto problémy pomôžu vysvetliť. Zobrazí vám, cez aké obrázky, videá, správy a kľúčové slová sa preklikli návštevníci na váš web.

V akom tvare používate kľúčové slová a pomenovania pre vaše obrázky?

Často sa stáva, že texty v obrázkoch chýbajú alebo nie sú správne. Názov obrázku musí byť čitateľný pre Google robot, tzv. Googlebot, tak vie s ním pracovať a aj tento obrázok ukázať. Ak je názov obrázku nečitateľný, tak to Google robot nezaindexuje a obrázok akoby ani neexistoval. Názov obrázku by mal nevyhnutne obsahovať kľúčové slová. Len vďaka správne zvolenému názvu, obsahujúcemu kľúčové slová, sa obrázok objaví v "obrazkoch" v Googli.

Prečo je dobré používať kľúčové slová pri videách?

Ak pridáte video na YouTube len s nadpisom a základným popisom, Google ho s najväčšou pravdepodobnosťou nenájde. Prečo je to tak? Pretože v popise nemáte kľúčové slovo, ktoré vystihuje, o čom je video. K dispozícii máte 5000 znakov pre popis (aj s medzerami) a 500 znakov pre uvedenie kľúčových slov v YouTube, ktoré bohato stačia na to, aby ste v nich použili kľúčové slová a ukázali Googlu, že je to hodnotné video, niečo čo bude ľudí zaujímať. Všíma si to aj Google a rovnako aj YouTube, takže máte dvojnásobnú možnosť, že vaše video sa ukáže vo vyhľadávaní.

Bola by škoda podceňovať akékoľvek možnosti, ktoré podporujú propagáciu vašej web stránky. V praxi sa často stretávame s tým, že sa zabúda na kľúčové slová v obrázkoch, na správne tvary kľúčových slov v nadpisoch a nad odsekmi v textoch. Veľmi často sa v obrázkoch vyskytujú nezmyselné čísla, ktoré Google nevie podporiť a tým pádom ani vyhľadávanosť vášho webu cez Google obrázky.

Ako sa naučiť a pochopiť používanie kľúčových slov pre weby?

Na našom online kurze Kľúčový kurz o kľúčových slovách, ktorým vás prevedú Gabi a Zsanett, sa naučíte, ako používať kľúčové slová pre texty, obrázky, videá a mapy.
Prv, než si objednáte tento platený kurz o tom, Ako používať kľúčové slová a následne aj skvelý tréning pre tých, ktorí sa chcú o kľúčových slovách naučiť čo najviac (vlastníci webov, ktorí chcú ušetriť na reklame, virtuálne asistentky, copywritterky), navrhujeme vám absolvovať ďalší bezplatný webinár „ODPOVEDE NA OTÁZKY O KĽÚČOVÝCH SLOVÁCH“, kde budú Zsanett a Gabi odpovedať naživo, ale online. Je vhodný len pre tých, ktorí si prešli celý obsah nášho bezplatného video webináru PREČO BY SME MALI POUŽÍVAŤ KĽÚČOVĚ SLOVÁ. Odpovieme vám proste na otázky, ktoré sa vám vynorili počas počúvania bezplatného video webináru.

 

Spracovala: Eva Bažíková

 

Zdroje informácií:

Bezplatný webinár Prečo by sme mali používať kľúčové slová: https://virtualneasistentky.eu/uvod/online-podnikanie/chcem-podporit-svoje-podnikanie/webinare-zdarma/preco-by-sme-mali-pouzivat-klucove-slova/
Čo je Google Search Console a ako ju využijem pre svoj web: https://www.biznisweb.sk/a/1068/co-je-google-search-console-a-ako-ju-vyuzijem-pre-svoj-web

 

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.
Používanie analytických nástrojov nám umožňuje lepšie porozumieť potrebám našich návštevníkov a tomu, ako používajú našu stránku. Môžeme použiť nástroje prvej alebo tretej strany na sledovanie alebo zaznamenávanie vášho prehliadania našej webovej stránky, na analýzu nástrojov alebo komponentov, s ktorými ste interagovali alebo ste ich používali, zaznamenávanie udalostí konverzií a podobne.
Môžeme používať súbory cookie a nástroje tretích strán na zlepšenie ponuky produktov a/alebo služieb našej alebo našich partnerov, jej relevantnosti pre vás na základe produktov alebo stránok, ktoré ste navštívili na tejto webovej stránke alebo na iných webových stránkach.

Prihlásenie