Ako naplánovať príspevky na Facebooku

Množstvo podnikateľov si čoraz viac uvedomuje, že Facebook je efektívnym nástrojom na získavanie nových klientov. Sú presvedčení, že keď si založia fanpage, klienti sa len tak pohrnú. To však nestačí. Pokiaľ chcú mať fungujúcu a úspešnú fanpage, ktorá získava nových platiacich klientov, musia si uvedomiť, že bez pravidelného pridávania príspevkov, to nepôjde. No, podnikatelia sú natoľko zavalení povinnosťami, že im na pridávanie príspevkov nezostáva veľa času. Jednoduchým riešením je pre nich plánovanie.


Ako je to s plánovaním príspevkov na Fanpage v praxi?

Príspevky na fanpage si dokážu naplánovať vopred na niekoľko týždňov. Práve toto plánovanie, je veľmi užitočné. Ak sa o fanpage prestanú ich majitelia pravidelne starať, nebudú mať žiadne výsledky, klesne im počet fanúšikov (odberateľov), lajkov, komentárov a koniec koncov aj zdieľaní. Čím je fanpage väčšia, tým si vyžaduje väčší počet príspevkov. Pridávanie príspevkov na fanpage, možno naplánovať dvojakým spôsobom. Prvý spôsob je, že sa to dá spraviť priamo na Facebooku, ktorý je nižšie. Na plánovanie kampaní je možné využiť platené nástroje akými sú Postplanner, Hootsuite alebo Buffer.


Ako fungujú platené nástroje Postplanner, Hootsuite alebo Buffer

Postplanner je možné využiť na plánovanie príspevkov na fanpage na Facebooku a tiež aj do facebookových skupín, kde je podnikateľ adminom. Hootsuite je zas možné využiť na plánovanie príspevkov na ostatné sociálne siete. Buffer je nástroj, ktorý vám pomôže spravovať viac sociálnych účtov naraz. Buffer je aj v bezplatnej verzii, ponúka toľko možností, že postačí každému, kto spravuje sociálnu sieť. Ako vyzerá zdieľanie obsahu cez Buffer? Nainštalujete si rozšírenie do svojho prehliadača a na stránke, ktorú chcete zdieľať, kliknete na ikonu Bufferu. Otvorí sa vám okno, kde môžete upraviť text, zmeniť obrázok a vybrať, na ktoré sociálne siete chcete obsah zdieľať. Vybrať si môžete aj to, kedy sa príspevok na sociálnych sieťach zobrazí. Tieto externé platené nástroje je možné využiť, aj na plánovanie príspevkov na viac ako mesiac dopredu.


Čo sa stane, keď si naplánujete príspevky na Fanpage na viac ako 2 týždne dopredu

Ak si plánujete príspevky na fanpage maximálne na 2 týždne dopredu, odporúča sa spoľahnúť na priame plánovanie na facebooku. Ak sa vám stane, že naplánuje príspevky priamo na Facebooku na viac, ako 2 týždne dopredu, je pravdepodobné, že Facebook zakročí a zníži ich dosah a tým pádom, tieto príspevky uvidí menší počet fanúšikov.


Ako postupovať pri plánovaní príspevkov na fanpage priamo na Facebooku:

  1. Prihláste sa do vlastnej fanpage.
  2. Napíšte príspevok v podobe textu alebo fotografie a kliknite na šípku vedľa „Publikovať". Zobrazí sa vám možnosť „Naplánovať".
  3. Potom už len stačí zadať dátum a presný čas, kedy sa má príspevok na Facebooku zverejniť.

Je to naozaj jednoduché, stačí si nájsť asi 2 hodiny času (podľa veľkosti vašej fanpage) a naplánovať príspevky na najbližšie 2 týždne. A ešte malý bonus!

Spracovala Mgr. Zuzana Oršulová
VirtualkaOrsulova.ezeny.sk


Zdroje:
https://www.expertnapredaj.sk/facebook-planovanie-prispevkov/
https://visibility.sk/blog/ako-vykonne-spravovat-socialne-siete/

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info