Online marketing
Rady a návody z oblasti Online marketingu
-
Aký je rozdiel medzi statusom a príspevkom na Facebooku
Aký je rozdiel medzi statusom a príspevkom na facebooku? Ako zaujať publikum na sociálnej sieti? Prinášame 2 rady, na ktoré by sme nemali pri postovaní na facebook zabudnúť.
-
Ako naplánovať príspevky na Facebooku
Množstvo podnikateľov si čoraz viac uvedomuje, že Facebook je efektívnym nástrojom na získavanie nových klientov. Sú presvedčení, že keď si založia fanpage, klienti sa len tak pohrnú. To však nestačí.
-
Novinky na sociálnej sieti Facebook
Najpopulárnejšia sociálna sieť Facebook, nám prináša opäť novinky. Jednou z nich je odstránenie tlačidla „LIKE" (páči sa mi to).
-
Mŕtve linky a osirelé stránky
Ak máte na svojom webe stránky, ktoré užívatelia a vyhľadávače nedokážu nájsť, nastáva problém, ktorý treba riešiť. Ako?
-
Pár myšlienok k Online marketingu pre drobných podnikateľov
Čo vám pomôže ako odrazový mostík na zlepšenie vašej prezentácie na webe? Rady Danky Kaďarovej.
-
GMB (Google My Business) alebo po našom Google moja firma
Ako viete vo svojej firme využiť vynikajúci nástroj Google moja firma? Odpoveď v článku Danky Kaďarovej.
-
Online marketing – vo vlastnej réžii alebo cez agentúru?
Ťažká otázka a ešte ťažšia odpoveď. Možno vám pomôže pohľad odborníčky Danky Kaďarovej.